onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!!!

Så var 2008 till ända. Det har hänt mycket dom senaste två veckorna och det är därför jag inte hunnit blogga något. Passar på nu när jag ändå sitter här.

Mitt 2008 har varit fullt av musik och sång, fantastiskt roligt! Hoppas det blir ännu mer nästa år. Men jag känner på mig att det kommer bli det.;-)
2009 börjar ju med att jag kommer få gå på Grammisgalan! Ska bli otroligt spännande!:-)
Sen hoppas jag på att jag kommer hitta ett jobb som passar mig. Svårt när det knappt finns några. Men allt ordnar sig. Och när allt kommer omkring så är ju det viktigaste att vi har varandra.

Nu ska vi glo på Mamma Mia i väntan på tolv-slaget. Lovisa säger att hon orkar vara uppe ända till dess, men jag tippar på att hon kommer somna mellan oss i soffan.:-) Men man vet aldrig...

Hoppas du och din familj får ett riktigt fint nyår och en underbar början på 2009!
Pussar och kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar